Dagen

Förutom värken i magen så har den varit bra !! Var en snabb runda på det nya jobbet *som jag fick* och sa hej .. Hoppas bara dom inte såg att jag var likblek hehehe.. börjar där måndagmorgon kl 9 .. såå bye bye sovmorgonen och mys med pers kuddar =) och Hello till Lunchkrogen hehehehe ! Kommer dock sakna pers kuddar o säng, men lite extra pengar är aldrig fel =) ...

Åkte hem o titta posten.. Inget.börjar bli jävligt trött på min kusin som säger han skickat byxorna !! Tror han kör en stor lögn för mej o trött börjar jag bli !!!
Men någ om honom.. Sitter och väntar på att älsklingen ska ringa så man kan börja med maten =) Idag blir det mindre avanserat ..hihihi Köttbullar,mos,brunsås =) gooott med lingon , till efterrätt blir det blåbärs paj och vanlijkräm =) Jaa onytigt men sååå jäkla gott !! Bara det stannar i magen .. Hoppas !!
Längtar sjukt mkt till helgen.. Basta och mysa med Per åhhhh myyyyysss !! =) LER

Imorgon blir det middag hos Anna-Maria (pers mamma) ska bli kul att träffa henne igen =) hihihi och hennes mat är ju såå god .. Mummmsi !

Xoxo pussen på Per

 GOOOOTT =) Så det så !! hihihi

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, jag ska göra mitt bästa...

men de e int enkelt när man ha smärta

hela tiden...

2009-03-10 @ 17:15:35
URL: http://mammz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0