Drömmar

Japp,drömmar är allt konstiga =) iallfall mina .. Imin dröm , fanns det 4 tjejer och 5 killar som var och campade !
Dom gjorde skoggångar och lekte lekar, grillade och badade vid sjön =) Mysigt helt enkelt.. Från att jag vände på mej i sängen och drömde vidare.. helt plötsligt var 4tjejerna och 5killarna i ett stort jävla hus,men upphängda döda människor :( ingen trevlig dröm, men den gick vidare !! Dom festade som tusan, drog kalsontricket på killarna och killarna spolade brudarna i toastolen ... jaaaaa skumt och vidrit men så var min dröm .. Dom dansade någon seger dans och sen hängde dom upp Göran Persson .. Det är här det börjar bli skumt.. VEM FAN vill drömma eller ha GÖRAN Persson i sin dröm ????? Iallafall,död var han och upphängd blev han.. dom dansade seger dansen och sjöng någon persson låt !! Vidare i min dröm satte dom sej till bords för att äta .. och då var dom på en strand och åt !! VAAA hallo. från camping till Hus,till Göran persson till Strand ??? mina drömmar håller på att knasa ..
Där satt dom och åt , när Agnes (kändisen) börjar sjunga från ett moln .. jaa och alla såg så nöjda ut !!! Jag själv gillade låten hon sjöng, kanske blir hennes nya hit någon gång att hon sitter på ett moln =) Coolt hehehe,.. Sen blev hon tyvärr upphängd i huset fast dom sammtidigt var på stranden och åt .. Förstår bara inte hur det gick till ??
Tyvärr slutade min dröm där, för i drömmen började det ringa,och när alla dessa människorna tittad på mig .. vaknade jag jävligt fort upp .. Usssssh

Varför har man mardrömmar ? Eller vad detta nu var ! Olika drömmar men samma personer ???



Xoxo Pussen på Per


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0