Helgen!

Helgen har varit helt kanon =) fast jag har jobbat kväll hihihi !!
Fredags , jobbade till 14.30 åkte till kusin och lämnade paket till inisen =) Åkte hem till Per och pussade på honom lite, Sen åkte jag till jobb och gjorde inte så mkt där =) sen vart det hem, dricka en 3,5 och sova sängen !
I lördags vaknade jag och baby av att det ringde på dörren , tur var det annars hade man sovit hela dagen =)
Åkte iväg till Mikael ( pers arbetskamrat) Åkte skoter =) sååå sjukt nice ! man vill som inte sluta men var ju tvungen då jag skulle jobba kväll !! Åkte till jobbet tidgare för att fixa och dona med det mesta !
Jobbet gick bra, mycket folk men hade att göra all the time =) På kvällens slut körde jag till Micke, per var där . vi drack några öl och hade riktigt trevligt =) Härliga människor helt enkelt =)
Och idag har vi absolut inte gjort något =) STOR LER =) Vi vaknade vid 8 ,tänkte sova en stund till ... inte bra ;) slutade med att vi vaknade kl 14 =) shoohhoo hong hong .. Städat,hämtat min bil,lagat mat och nu klev baby upp från badet =) Nu ska jag göra magplask i badet =) *kanske inte* men hade varit kul =)
Sen blir det Tv och mys med Älskling !! Imorgon Måndag .. Ny Vecka , nya utmaningar =)

Älskar dej Per Näsström =) är galet kär , och så otroligt lycklig .. Mums på Baby 

Xoxo pussen på per 


Pålle, Per och Micke tar en paus efter skoter turen =)


Micke och Henke ! Lika som bär =)


Den absolut bästa killen =) Älskar dej såå mkt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0