Helgen !

Underbart,härligt,mysigt,otroligt .. som ni märker har min helg inte varit tråkig =) hihihi. Åkte upp till Lillviken i Fredagskväll.. blev god mat och trevligt umgänge. Fredagen blv ingen lång då man var trött efter den långa färden =)
Lördagen, fixade vi bensin till skoterna som skulle ta oss fram igenom snö och is ! Skönt väder och vi begav oss lång lång lång iväg igenom sjöar och skog =) Riktigt kul var det att åka och köra skoter, som ett barn på Julafton kan man säga att jag var ! Nyfiken o ville göra allt på en gång =)
Vi åt kolbullar och drack kaffe. Myste gott i solen och bara hade det sååå otroligt skönt =) På lördgas kvällen blev det cider och 1½ timme i bastun med älskling.
På Söndags morgon vaknade vi sent, men det stoppade inte oss för att göra en tur med skotern innan hem gången =) Solen var varm och inga moln,vem vill sitta i en bil då 2 timmar ? Inte vi .. I med frukosten,snabb packa och bruuuuum bruuuum iväg =) Körde skoter både fredags och lördag och fiiii fan va kul det är =) vilken energi kick man får. Man vill ju bara mer =) hihihihi..
Pimpla för andra gången,men första gången jag fick fisk sååå det var ju kul,fast Per fick ta lås den för jag rör inte en slemig fisk hihihi..
Underbart väder och umgänge =) Lillviken är en plats jag kan åka till igen, var skönt att komma från stan och bara få vara ute i en by =) och kär det blir jag bara mer och mer och mer =) och underbart är det ! Tycker om dej älskling på alla sätt =)


     


     
Klicka på bilden för att se det i stor bild =) Resten av bilderna finns på facebook !

Xoxo pussen på Per

Kommentarer
Postat av: Julia Johansson

Hej! Jag hittade din blogg av en slump! :-) Det är jag som är Dajs kompis Julia om du minns mig, sitter bredvid Anna-Maria på ett av korten. Jag kunde inte förstora dom och titta riktigt, tråkigt nog men det var skoj att se iallafall! :-) Ha det!

2009-06-09 @ 21:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0