Hemma hos baby

Lördag Lördag är ju slut,men inte från jag har somnat kudden =) . Per o jag vaknade vid 11 tiden, vi har gjort rätt så mkt och ingenting som det kanske heter..Storstädat hemma hos honom,fixat hallen,Toan köket med mera .. han har fått ner saker i källaren *på tiden * hihihihi , Myst och haft oss, sen hann vi inte mkt mera för becca åkte till jobb =( ..
Vilken kväll, trodde aldrig den skulle ta slut.. men se på, det gjorde den =) Ny duschad och snart kryps ner i pers otroliga sköna säng =) . Han är o party party på sin väg =) ... ser väl han när kommer hem .. =)
Idag skulle jag handlat kläder.. Jepp jag hade ingen talan när det gällde det . Per skulle betala oh jag skulle handla.. Men ingen av oss hade någon lust att åka till stan och jag hittad inget som jag ville ha på nätet .. För jeans vill jag inte köpa på internet.. Så det blir väl stan i veckan må jag tro.  och varför han vill betala var av enkla anledningen att han tycker om mej =) och att han inte kommer lyssna på om jag säger nej, ... För det har jag gjort ett antal gånger hahaha.. Han är söt min älskling och det vet han =)
Nej nu blir det sängen , kanske en cigis innan bedtime ..

Hoppas alla har haft en trevlig Lördag, själv slutar min nu kl 01.51 biiiiiiiiip !

Pussen på Per... Tycker om dej mest ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0