Kvällen

Kvällen är snart inne i natten.. buuhuu hihihihi .. Ser verkligen fram för imorgon =) dag jobb,mer pengar på kortet ! Och pluset blir ju mer pengar till semestern . Guuud vad jag vill ha sommar nu =) Helst nu på en gång,varmt och sol,grilla och dricka kall Öl och bara vara !! Sjukt nice ...

hahaha hade otroligt kul i badet med älsklingen idag,hans grannar börjar väl undra vad vi håller på med =) LOL
Efter en god middag,mys och pussar..och efterrätt blev det varmt bad tillsammans med kall god Cider =)
Vi förde en massa väsen och jag skrattade så jag fick ont i magen hahaha,nej inget snusk !! som ni tänker *ler* Vi spelade musik med ciderflaskan, när man blåser in luft så kommer det ljud =) Vi fasna på det Totalt hahaha .. baby han hitta en hög ton.. ljud alltså och tyckte det var kul... (kanske jag tyckte det var mest kul) själva grejen var iallafall rolig ..
Synd att ni missa det *NOT* min kille,hans badkar och våra cider hihihihihi... Sen blev det 2½ men och snickerstårta för Per =) hade på känn att han var sugen på det , det var han hahaha !
Han pratade om sin vikt och tyckte han gått upp , tycker inte jag, men sa att är det så han kände var det mitt fel =) hihihi så mkt kakor,gottis,och mer som jag får han att äta hihihi,

Nej nuu blir det lägga sej brevid hjärtat mitt,krama om och somna =)

 Jag o Min Per


XoXo pussen på Per ...Tycker om dej Älskling ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0