Lördag

Bakis,mår inget vidare... 9cider kvar =) ska man dricka upp dom el spara dom till bättre tillf ?? Det åter står att se !!
Jag har typ sovit bort hela dagen,men känner att jag kan ju sova bort resten oxå, om det inte hade varit fr att jag måste åka o hämta bilen i Svene !! Hahahaha.. Trevligt var det igår =)

Hur denna lördagen kommer sluta har jag ingen aning om ! Blir vänta på attper ska komma hem från namngivingen oh se om vi ska åka driekt el senare till S-vik . Han får avgöra .. Bara bilen är hel och mår bra.. Viktigt =) hehehehe
Det var kul att få träffa Jojo ! Mycket man fick prata och skoj om hahaha .. Gummsan =)
Får vi göra om, fast då får hon komma till mej =) så vi kan ha tjejkväll (utan pojkar) !
Dom hade snö på sin balkong där gjorde jag en ciderkyllare =) blev nöjd som fan hahahaha..

Nu blir det in i duschen och se till att lukta gott ! Sen får vi s hur denna kvällen slutar =)

Xoxo pussen på per

      snyggot becca ser ju absolut Tönti ut *passar mej * leeeer





Kommentarer
Postat av: JoJo

Hehe klart vi ska göra om det.. (Utan killar) x)

2009-03-07 @ 17:16:17
Postat av: Jessica

Sött kort på dig...sån tröja ha ja me=)

2009-03-07 @ 20:03:46
URL: http://mammz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0