Mår bra

Förutom ont i magen så mår jag annars såå sjukt bra =) Igår viskade baby i mitt öra att han är kär =) vilket gjorde mina läppar på munnen stora .. wieee =) allt funkar jätte bra mellan oss, myser.pratar och umgås.. Man kan inte begära mer än så tycker jag =) Lyckliga mej ..
Idag blir det chiken,ris och bea ... och beccas otroliga goda sallad =) .. Får ju säga att jag är verkligen ingen som laggar mat ... för jag har alltid misslyckats. Men sen jag träffade min utbildade kock som jobbar som golvläggare har insprationen vuxit =) han kanske gav mej den.. hahaha för nu görs det mat tid o tid =) och sååå jävla gott blir det oxå =)
Nöjd blir baby och nöjd blir jag av att han blir nöjd =)
Måste skriva och tacka Rebecca G my homie girl som jobbade innan på scandic =) Hon har troligen fixat ett jobb till mig =) Som är på dagtid och dt är ju kanon =) Lite mer pengar i väskan skadar aldrig, skönt om jag får det ..blir mer pengar till resan =)

Längtar sjukt mkt nu tills gubben ska komma hem =) Blir mys och mys ! Blir inget jobb ikväll tack vare min mage. men hoppas på bättre imorgon =)
Nu ska jag jaga min chiken ...

XoXo pussen på Per

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0