Onsdag/Torsdag

Måste bara skriva att igår hade jag det sååå otroligt trevligt hemma hos pers mamma ! Hade ingen ont i magen innan o undrtiden =) Hihihi .. Satt och pratade och skratta ! Helt underbar god mat,folköl och roliga samtal .. Efter maten gick vi hem till Per, tänkte hälsa på han vän/arbetskamrat men han svarade inte ! Så vi följde med en annan vän till Per som skulle fixa o titta lite på saker nere på klubben =) Trevligt att se lite folk . När vi kom hem var det bara så skönt att få sitta ner och slappa med älskling hihihi.. Han som brukar bli trött runt 9 på kvällen,var vaken till halv 12 =) till min o hans stora förvåning =) ..Lite luft gjorde susen på baby...

Skulle kliva upp kl 4,somnade någ inte från halv 3 på natten.. har så jäkla svårt att somna så det blir någ att köpa sömnpiller.. för detta funkar inte längre !
Jobbade i frukosten imorse, var där halv 5 , innan tuppen typ e vaken.. Kom av mej vad jag skulle göra, inte konstigt när man bara varit där 2 gånger.. Satte igång alarmet för jag trodde knappen i kyllen var lampan =) men det var det inte, efter lång letan hittade vi alarm av knappen =) puuuuhhhh
Hade det inte varit för min älskade chef (husfru) som kom o hjälpte mej hade det gott åt fanders =) hahaha men kul hade vi, som två yra höns gick vi fram o tillbaks, har vi det, finns det, var ska detta vara ????? Till slut tyckte vi att det så bra utoch hade vi glömt något sååå var det ju ingen fara =) .. Mitt stora problem är ju fortfarande denna magen , ont som fan =( .. men jag gjorde mitt bästa och samma med Marie (husfrun) Så jätte mycket Tack till dig =) Tycker om deeeeeej !!
länge sedan man träffa henne och insåg att man verkligen har saknat henne ...mycket !! Så man får hoppas man får en 75% där senare .. Och veta att det är inget mer springande hit och dit =)
Snart blir det sova vidare en stund,ska bara vänt tills baby ringer =) Jag var jätte duktig o stekte bacon och prinskorvar på jobbet, men när jag skulle hälla ut oljan från spisen missa jag spannen och det hamnade på skorna som inte var arbetsskor :S !!!! Hade glömt o byttat skor , så mina finna svart mocka stövlar är väl si och så =) hihihihihi Klantiga jag =)

Idag blirt det packa varma kläder och varma skor till Lillviken, per skulle köpa riktigta vantar till mej, för gör jag det blir det finger vantar (tunna) hahahaha.. Längtar sjukt mkt till älskling slutar så jag får träffa honom igen =)

Xoxo pussen på per


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0