Piggis

Precis när jag vaknade var jag yr och sömnig.. men det tog int lång tid från man var uppe och dansade gomorgon dans för Per.. Hihihihi båda fick ett gott skratt och kul att få umgås lite med honom på morgonen innan han åker till jobbet !
Igår åt jag middag hos pers mor och det var jätte trevligt,och min onda mage försvann på några minuter =) . Det var kul att se hur roligt dom 2 hade med varandra .. Märks att per är mammas pojke =) bortskämd hehehe men på ett bra sätt ..
Vi pratade och pratade,och åt riktigt god pasta,med kyckling blandad med torkade tomater och massa annat gott =) Anna-Maria är en bra kock =) köpte ju 2 röttvin och min förvåning var det riktigt gott, tyckte alla 3 .. Så andra flaskan får hon dricka med gubben sin =)
Per hade köpt princesstårta och full i magen som man var tryckte man ner det oxå =) hahaha..
En trevlig kväll hos familjen =) ordet svärmor kom ju fram 2 gånger, av Per och Björn hahah. Är det så, så är det ju en härlig svärmor om jag får säga det =)

Ikväll jobbar man, och själv.. Så man kan ju hoppas att man får gå hem en vanlig tid och att det inte kommer bli överdrivt sent... men när jag tänker på det sååå är jag ju ledig i helgen =) super nice ... hihihihi får se vad som händer !
Nu blir det dricka klart kaffet,för sova blir det någ inte =) .. föööör piggis för det !

XOXO pussen på per



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0