Skönt

Jag älskar verkligen när solen kommer fram,när man känner doften av vår i några sekunder.. snart snart sommar =)
Tycker om snön,på vintern...typ bara i december månad sen får det vara bra !! Men insr att jag har flyttat till en stad som heter vinterstaden.. så någon sol,grön gräs och 16grader ute nu kan man ju glömma ...
När jag tänker på det kan jag sakna helsingborg riktigt  mycket.. Och sommaren där nere är bara underbart .. hihihi japp Helsingborg har stranden *havet* åhhhh bada,sola och grilla på kvällen ..

Men det finns finna sjöar här uppe,så jag får ju inte trycka ner min stad som jag nu bor i.. Annars kommer det säkert vara snö här året runt .. och det vill inte becca =)
Varför blir man så mycket piggare när solen kommer fram?? Är det för man ser verkligen fram till sommaren? För mig är det verkligen underbart och jag hälsar solen välkomen =)


Vaknad av att älskling ringde och hade glömt nycklarna hemma igen.. hahaha så kan det bli när man stressar på morgonen =) men glad är jag för jag fick träffa han en lien stund extra och pussa på honom !
Ska snart hem o tvätta,till systemet köpa vin inför middagen imorgon hos Pers Mamma .. Happy =) Får ju oxå skriva att det funkar sååå grymt jävla bra mellan mig och baby =) härliga fjärilar som finns i magen min .. Han gör mig sååå extremt lycklig ..
Nu blir dt dricka upp kaffet och sen iväg .. jaaa jag har fått min söta bil tillbax =) nu ska jag bara fixa cdspelaren för den har fått fnatt... men den är glad att vara hos mamma igen =)

Pussen på Per


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0