Städ dagen o ont i magen

Söndag är ju som mys och städ i en o samma dag,alltså lite extra av allt !!  Mitt problem är bara att jag har haft sååå ont i magen sen i lördags .. mindre roligt om man säger så..
Kan inte stå upp för länge och inte ligga ordentligt !! va fan e det som händer i kroppen ?? Plz tell me ...

Igår var jag iallafall tvungen o hämta bilen, som då befann sig 45min lång resa för min mage ..
Skönt var det att få komma hem efter långa färden ..
Satt och myste otroligt mycket med älsklingen och pratade om nästa helg.. blir Lillviken,med bastu,trevligt umgänge och kanske en skoter tur !! Viktigast att jag får umgås med baby =) Allt det andra är extra gott hihihihi !!
Ska försöka att dammsuga o torka golvet =) såå det ser nice nice ut hos hjärtat mitt =)

Sen får vi se vad som händer =)
Xoxo pussen på per


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0