Svenstavik !

Japp där/här hamnade jag idag =) hahaha cider med Jojo (Johanna), var ju tag sedan man såg henne =)
Får ju iallafall säga att svenstavik är en klass för sej själv =) Folk tittar otrolig mkt på en,som typ vem är hon ?? bor hon här ?? Hahahahahaha rätt så kul =)
Märks att det inte händer så mkt i denna byn =) Var o åt kebab med Jojo och hennes kille. Fick min kebab och frågade efter ketchup.. Drog flaskan över kebaben och pommesen =) men en stor förvåning säger killen som jobbade där ...
- Jaså, har du över allt, trodde du skulle lägga en klick på tallrikens sida och doppa pommesen med .. Jag tittar på honom som han våre helt stör,,, hmm ha har någ aldrig gjort något anerlunda i sitt liv hahahaha *ASG*
 
Inte någ med det, var in om spritbanken o handla cider till mej, Jojo ville hem och fråga vad gubben ville ha (fast hon visste det) så vi gick tllbax, hon tog en back cider hon med.. Hahahahaha kassörskan tittar skumt på oss,och frågar om vi ska langa ??? VA SAAAAA HON ??? hahahahaha inte mkt som händer här haha , vi svarade nej så klart inte, vi ska dricka detta.. jaså svarade hon, men du får väl inte ner allt det där som köpte innan???... LILLA DAMEN, tänkte jag, sen sa jag jooooo det e gott =) hon trodde inte på oss,men tur fick vi handla klart =)
Nu sitter vi hemma hos Jojo och ska snat öppna n cider eller 28 =) hehehehe .. NU har jag ej tid med bloggisen , ska klappa kissen =) LOL

XOXO pussen på per

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0