T.I Feat Justin



Skön låt =)
Idag händer det mkt härliga saker,jag ska sova n stund till. Iallafall till 11 =) sen blir det ner till stan för en härlig shopping tur =) Tack älskling (K) .. väl nere i stan ska jag pussa på baby för han jobbar där nere nu =) hihihihi
Sen hoppas jag att jag har turen att inget har gått sönder på bil steron,för då blir jag ledsen och måste köpa en ny !

Underdagen ska jag hinna hem, duscha och fixa till mig innan Jag o älsklingen ska hem till hans mor på middag =)
köpte två italienska rött vin igår som går till maten vi ska få =)
Nu får vi bara hoppas att vinet går att dricka =) hahaha annars blir det pinsamt för söta mej ..
Ja det var det jag kunde komma på att skriva så här 07.06 på morgonn, inte ila alls hahahahaha !
Tycks om låten då ? Jag gillar den ...
Godnatt för en stund till ..

Pussen på Per

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0