Tröttis

Just nu e jag avis som tusan på min älskling, han somnar så snabbt..det är knappt du hinner säga godnatt från han redan är i sömnens värld =) Fuskis.. Själv är jag trött men på något viss,kan jag inte sova ! Gäspar och ögonen stängs men vänder bara på mig och inget händer ! Baby ?? Kan vi bytta =) .
Idag blev det ingen hem lagad mat, utan det blev Macadonkan =) gillar vi .. Skrev i det förra inlägget att baby skulle köpa riktiga vantar och det gjorde han.. Dyra var dom,tyckte jag men inte han.. Men sköna är dom,blir kanon när man åker skoter =) som jag kom på underdagen att det e första gången jag gör det sen jag flyttade hit =) Kul ska det bli, basta dricka cider,äta god mat och ha trevligt umgänge. På söndagen när vi ska åka hem till stan,blir det kaffe paus hos min pappa.. Pappa är glad att han --på tiden får träffa den mystiska mannen =) Per får träffa svärfar och min svärmor får träffa min pappa hahahaha.. Kanske inte var planerat att det skulle bli halva familj på familj men Anna-Maria är rolig,snäll och är ju babys mamma ! Och jag diggar henne =) hihihi

Nu ska man prova igen,alltså sova . Så jag tror inte det finns någon dator där,så uppdatering kanske på söndag kväll. Förhoppning med bilder.. Hitta inte min kamera så ja får låna Pers mobil hihi foto foto foto ...

Xoxo pussen på per


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0