Tuppen !

Uppe med tuppen men jag börjar inte från 10 =). Men det är så skönt att få vakna upp med baby, äta frukost och bara få vara några extra minuter med varandra .
Igår skulle jag jobbat extra på kvällen,men ett samtal från kocken, fick jag ledigt åååå skönt var det =) Fick mer tid med baby =) Vi var hemma och bara slappa =) badade och umgicks .. skönt hihihihi

Idag blir det full rulle =) Börjar jobba kl 10, sen efter jobb blir det fixa sig innan middag hos svärmor =) efter det blir det tvättstugan och shoppa lite mat. Sen på kvällen blir det mys för hela slanten =) LOL
Jobbar helgen och det känns helt okej, varit ledig 2 helger nu efter 8 helgs jobb irad så im back in the club =)
Hihihihi....
Nej nu blir det mera kaffe och en cigis =) Dona med håret och sen bruma iväg ...

Xoxo Pussen på Per

Är det något jag längtar efter,så är det bilden under texten =) SOMMAR !!!



Är inte ensam om det ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0