Anna, Anna heter hon =)

Igår kväll började Anna smyg smsa mig hehehe, och jag smyg smsa tillbax självklart =) Vi båda drack folköl och levde livet =) ... Båda ville ut och ta en öl , så vi bestämde en dejt =) shoohooo hahaha !!
Gjorde mig i ordning och gick hem till henne , folköl,musik och Anna =) kan ju som inte bli bättre !!!

Tog bussen till stan, hoppa av och insåg att fan Subway är så sjukt gott och vi ska äta där sen =) , men det blev tidigare än vanligt då vår mage tog över hela vår öl känsla och ville att vi skulle gå och äta =) Såååå subway det blev , Anna provade något nytt då hon var trött på tonfisken , just denna kvällen iallafall =) .. Men nu tror jag tonfisken  borta från listan ...R.I.P Tonfisken och välkommen Kycklingen =) shooohooo ... HOn höll ju på att smälla av när hon tog första tuggan, hon kunde ju knappt prata =) Sååå gooottt ,... sa hon heheheh !!
Efter maten gav i oss tillbax till G3 , blev en Öl till sen var vi så trötta och nöjda efter maten och musiken =)

Taxi hem och imorse åt jag och baby andra halvan av subway mackan =) GOOOOTTTTT

Idag blir det köpa utedyner och tvätta Pers bil ( han tvättar den själv) men jag får titta hehehe... Sen ikväll blir det jobba , Ingen lust men måste ... Får tänka på att det snart e söndag =)

Älskar dig Per Näsström sååååå mycket !!



 

Mer bilder från kvällen finns på facebook =) .. Pussssssssss grrrrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0