Happy

Jag känner mig så Happy idag  =) Mumsi , Är så jäkla glad att min gumsi kommer upp helgen då jag fyller år . FAN va skoj vi ska ha och jag hoppas att vädret blir solsken och härligt =) Tack älskling för presenten , är super glad för den bara så du vet =) <3
Var på brandövning på scandic och som sakt man lär sig någ mer än man tror =) Bra det för man vill ju inte att något ska hända gästerna något och sig själv så klart =)
Kom hem efter handlat, skull bli chiken men jag ångra mig hihihihi , så det blir pepparstek och potatisgratäng men sallad och folköl =) Så goooootttis =) . Diskade och fixade undan hemma ,  fick fnatis på burkarna som var här så jag tog med dom till the Store och gjorde min pantplikt =) hahaha , blev som sakt folköl och gott gott till efterrätten .. Chokladbollar och dammsugare =) Gubben kommer gilla det ...

Sen händer väl inte så mkt mer ikväll, mys med Per innan han far till matchen =) Sen kanske en snabb dusch och hopp hopp i sängen =)
Vill ha helgen då milo kommer =)

Kram på er =)
                     

Gott VA ??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0