Helg =)

Helgen är kommen och jag gillar det =) Förutom att jag är mega trött så mår jag super bra ! Precis kommit hem från jobb och väntar på Älsklingen ska komma hem ! Vi har sakt att vi ska ta och powernapa en liten stund =) Båda e trötta och haft en full vecka ! Jobbat,jobbat,spelat match och jobbat kvällar och jaaa listan e lång ..
Men nu är det fredag och man ska väl ta o njuta av denna helgen ! vad man ska hitta på det får komma efter sovningen =) .. Onsdag o tordsags jobbade jag kväll, hade ingen tur att komma hem för att skriva av mig, men båda dagarna gick bra, förutom mycket längtan hem =) .. Vi säker fortfarande lägenhet,men känns som det står still nu ett tag,kommer väl fler tillfällen ! Plus att jag må fixa papper för uthyrning av min lägenhet osv osv, det tror jag tar ett tag ! eller kanske inte =)

Nej nu hopp jag i sängen =)
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Tommy

Vart i Östersund bor du/ni?

Har länkat dig i min blogg.

2009-05-08 @ 17:04:01
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0