Jeppis

Då var det söndag igen o jag tycker alltid helgen går för fort ! Ensam om den tanken ? Tror inte det =)
Hur har helgen varit ? Riktigt kanon om jag själv får säga det !  I fredags umgick jag med januska och göranuska , vi åkte till Allegatan och umgick med vännerna där =) Mycket trevligt, som oftast det alltid är där =)
Blev en sväng om till G3 och jag som tänkt jag skulle hem vid 23 tiden på fredags kvällen, men så blev det ju inte , utan kl 04 på morgonen kom jag hem, och på morgonen var jag inte den piggaste =) Per satte på musik och mena på att nu var det dags att gå upp, för vi skulle till min pappa ! Efter Treo och en kall dusch , var det bara att åka =) Bakis grej e ingn skön grej hehehehe !!
Lördag kväll var vi på 30års kalas , då jag har respekterat att vissa inte vill vissa sig på bild så kommer jag inte lägga ut på dom =) En lördags kväll som var otroligt rolig men mycket skratt, skämt och härlig musik =) .. Första gången jag ser min älskling full och det var lite kul då han är sig själv alltid hahaha , idag var det jag som små mobbade honom för bakis dagen hahaha Älskar dig baby så mycket !!  Milo min gumms , min älskling per , gav mig i present att hon ska komma upp hit samma helg som jag fyller år =) Fan vad glad jag blev =) Alltså om ni visste hur mycket den flickan betyder för mig =) Love my Milo ..

Söndagen fortsätter och jag ska städa,tvätta =) Baby får vila upp sig hehehehe

                                   
                   


Älskar dig baby, mer o mer för varje dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0