Konstigt

Jag kan inte komma in på min blogg på min egen dator , stör mig så mycket så nu pallade jag inte bråka mer med den och tog Pers dator =)
Allt annat funkar där , men inte att logga in, sidan som kommer efter man skrivit namn o lösen är helt vit , blankt och totalt tomt !!

Till något hlt annat =) Per har åkt till matchen och hoppas det går bra där =) Good lucky <3

Ordet besvkien blev jag idag på scandic ! Inte på jobbet o inte på den maten vi provade men på Menyn !!!!
Det är verkligen inget kul att ge gästen som kommer in en meny som är större än vad en bärbar dator är ... Jag hade tittat på en annan meny som jag trodde det var =) blev glad att se hur mycket val av mat det fanns och tänkte Nice kommr ju gå shit bra ... Den tanken o drömmen gick i tusen slag !! En stor Meny , Kanske 2 nya saker på menyn och bara 4 tapas då vi hade 12 tror jag det var innan !! Kul att lämn menyn och behöva säga att dom ska vända på den stora pappret för att läsa vidare !!! Nej verkligen inte och sa till gjorde jag .. Fan man skäms ju att bara tänka tanken !! Suck , maten vi fick prova var iallafall god och hoppas gästerna kommer uppskatta det, för det är ju dom det handlar om !
Men mindre kommr vara menyn dom kommer klaga ! Det gjorde dom för 2 år sedan då jag jobbade oxå , dom var för stora, i vägn, klumpiga ... och jag håller med !!
Vad har annars hänt ?? Inte mkt kom hem från Scandic och myst o myst med killen min , en sköning hihihi  =)
Älskar honom mer för varje dag =) min smurf LOL



 
      Per och jag kör en sväng om hemma hehehehe !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0