Livet !

Livet leker och allt e så underbart =) Har ju kärleken som bara växer mer och mer , mitt jobb som jag kämpar med och kan inget mer än bara längta tills jag börjar i städet =) Saknar Husfrun,mina arbetskamrater och jobbet =) fan va nice att få umgås med flickorna igen =)

Hur var söndagen ?? Joo den var fan riktigt rolig, och nykter ?? NOPP HELL NOOO hehehe , men kul hade jag . Fast vi inte vann i tuneringen =) Trevligt folk, bra mat och urkul helt enkelt ! Fast jag vart ju inte där så länge hehehe, kl 21.15 kom min älskling och vi åkte hem =)
Hur jag mådde på måndags morgon kan ni lista ut själv =) och värre blev det när jag insåg att jag skulle jobba dubbel pass =) Men ett stort lendee på läpparna så gjorde och skötte jag mig =) No more drinking on sundays 4 me =)

Precis kommit upp från badet och väntar på baby ska komma hem från matchen, tittat lite på lägenheter och hittade en som såg helt okej ut för oss, men vi får se hur det går ! Som sakt man är ju inte ensam om att leta lägenhet =)
Annars kommer dt fler chanser =) , På lördag ska vi på 30 års party och det kommer bli skojigt =) fast inget stor drickande för mig =)
Vi ska någ hälsa på pappsen min kanske på lördag oxå innan vi drar till Bjornta =) .. Fredag blir det Mario Cart med Januska o Göranuska =) hahahahah !!
Nej nu blev jag sugen på en cigiluring =) God natt på er =)

Älskar dig Per mer för varje dag =) Varje dag får du mig att le , le av lycka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0