Måndag

Jag brukar inte gilla månadagar !! Men idag har jag verkligen gjort det =) , klev upp och sa bye bye till min älskling .. trodde jag skulle ha svårt att somna om, men det gick på en kick !
Vaknade upp ign vid 10 och pigg som attans =) tog knäckemakan som Per inte orkade i sig på morgonen , och ett vatten till det ! Sen bar det av till arbetet =) Glada människor gör att man blir extra gladare själv =) för jag är sällan sur bara så ni vet =)
Jobbade på hej o hååå ! Tog mig en runda hem till min lägenht och städade där , blev nöjd hihihi .. Åkte förbi jobbet och pratade om felen som blev i lördags.. som tur har fixat sig och det är ju skönt för mig =)
Tog min kära golf och körde hem till baby och ringde honom en kortis =) älskar honom mer för varje dag min snutteputte =) hehehehe. Jag hade mer energi i kroppen så när jag kom in i hemmt blev det disken direkt, därav dammsuga och la upp tvätten pch donade på =) Började med maten o små tittade på ishockeyn (sprang fram o tillbax ) ar inte gillat hockey något såå , men nu näär sverige spelar så bra är det ju ETT måste att titta =) hehehehe. Vi åt maten och tog oss en powernap på 20min ,, gillar vi =)
Sen har det inte hänt så mycket mer, vi har handlat , hälsat på Svärmor =) hon e verkligen en rolig kvinna =)
Imorgon är det ny dag med nya tag och jag  på =) vi ska proväta den nya maten på scandic då vi betyder meny imorgon , kommr bli kul och se och så klart äta =) Älsklingen har match imorgon , jäkligt sent om jag får säga så .. kl 22 det är ju då han brukar lägga sig , så hoppas han inte somnar undertiden han springer hehehehehehe !!!

Nu är det kvällen och jag ska fixa hallon kräm till mig och gubben min, sen blir det badet och mys i soffan =)
Goooooooood kväll alla =) Love till dom jag lovar ;P hihihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0