MILO min gumma

             Många minnen                              Mycket skratt 

Kärlek                                      

                                                                  

Milo gumman om du bara viste hur tacksam jag är för att ha dig i mitt liv ! Du har hjälpt mig så mycket under den svåra tiderna jag har haft, du har varit där alltid, gråtit ,skrattat och skällt ut mig .. Bara att få mig att förstå vissa saker runt om kring mig !! Du är min Ängel och jag älskade dig från första dagen jag träffade dej , det sa bara KLICK gumms hehehe !!
Finns många ord o meningar för dig, men du vet att dom orden har du hört miljoner gånger och kommer höra det lika mycket till =) Tack gumms för allt .. Puss på dej


Kommentarer
Postat av: mia

Hej Becca , tack för din kommentar ! Man försöker vara stark varje dag, självklart ! men när sommaren är på G nu så har som sagt ölen nästan en överhand och man vill sitta i solen o mysa m en bärs liksom

2009-05-29 @ 11:58:14
URL: http://lisamariedarhammar.blogg.se/
Postat av: mia

heh den cidern drack jag faktiskt igår!! men jag är ju ingen cider människa , så jag säger varken bu eller bä om den !:D hehe

2009-05-31 @ 11:09:37
URL: http://lisamariedarhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0