Onsdag = Fredag =)

ja men det tycker jag =) så det e fredag idag för mig för på fredag och lördag kväll jobbar jag =( .. Snyft .. måste säga att jag tycker verkligen det är tråkigt att jobba helger ... det är ju 2 dagar man bara vill vila och umgås med sina kära och nära .... men så blir det inte !!!
Längtar fan sjukt mycket tills nästa Fredags alltså =) Fan MILO min gummsis kommer upp då =) Hahahah ska bli kul och se om Per förstår henne hehehe , för han gjorde inte det i telefonen mouhahaha =)

Precis kommit hem, hatar åska och blixtrar , Inte min grej om man säger så,,, det får regna om det vill men det andra kan vi hoppa över =)
Ska ta o hoppa in i duschen och göra mig ordning för kvällen .. Middag med älsklingen och kära svärmor =)
Vad som händer sen åter står att se som sakt =)



Lukat så gott när det regnar =) Men jag gillar sol och värme bäst =) JEPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0