Sjukt Bra !

Först måste jag börja med att tacka Zabine för allt hon har gjort på min blogg =) är grymt glad och övermin förväntat trodde jag aldrig att det kunde bli så NICE =) Så Tack gumman =)
Bloggen blir som ny , och det gillar vi  !!

Nu sitter jag på Scandic (2 jobbet ) och väntar på att klockan ska slå 16 =) vi får ju som sakt nya menyer idag och det e grymty bra =) Folk har som tröttnat på dom andra och det kan man förstå om man bor här ofta =)
Men idag händer det =) så därför ska vi träffas kl 16 för att prov smaka allt , för det är otroligt viktigt att veta vad det är man säljer till sina gäster =)
På mitt dag jobb har vi haft sjukt mycket att göra =) riktigt mycket =) men det är kul när det kommer nya folk och allt blir så nytt hahaha , mera saft,mera vatten,mera sallad, mera mera mera =) You goooo krille , grym är du som kan hålla lugnet medan en annan springer som en spindel och önskade att man hade mer armar =) En bra dag alltså =)
Imorse var det sjukt mycket mys med min älsking, att bara hålla om varandra och känna närhet är fan det bästa på morgonen =) Fast kl var bara 5 på morgonen så är det värt det =) Älskar dig baby !!

Ikväll har sötis match och det kommer bli en sen kväll för honom , men hoppas dom vinner så han kan somna gott =)
Blir oxå sen mat, men soppa blir det =)  Kyckling soppa och fan va gott det var ( åt det på jobbet) hihihihi !! Ingen som gillar soppa annars , men det var fan gott =)
Nej nu blir det en cig och kaffe och hoppas klockan tickar snabbare =)

Tack enu en gång Zabine för hjälpen =) du är grymis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0