Solis

Solen är här och jag sitter på balkan och myser med datorn =) tänkte då skriva av mig lite ang helgen ! Inte för att det har hänt så mycket heheh men jag tänkte skriva det lila jag har varit med om =)
I torsdags var jag ju ute med Anna och det var trevligt, vi har ju pratat länge om att hitta på något och nu fick vi ju det gjort ! Shoohoo, vaknade rätt så sent på fredagen , men jag och baby hann göra mycket under de få timmarna =) vi köpte saker till balkongen och fick den halv gjord , men resultatet blev hur bra som helst =) Tyckte till o med pers vänner som fick komma på besök hehehe =) .. Kvällen jobbade jag , fast det inte var mycket så hade vi betsällningar hela tiden, all Oxpasta försvann i stort sett på fredagen och det är verkligen en god maträtt =) MUMS ..
I lördags var det sol men det blåste som fan, märkte vi när vi stackut och åt.. frös ju som fan =( ... Vart hem och bara slappa . sen får jag till jobbet =) .. Gårdagens kväll var stress och mycket mer stress ! 18 pers som var bokade och typ 20 pers som kom under kvällen .. JOBB JOBB JOBB =), ett problem fanns det och det var, att tydligen skulle alla gamla goda bilar befinna sig på statoil under hela kvällen och dom som inte vart så nyktra ställde sig med snopen i vädret åt mina gäster och pinkade !!! Sa till flera gånger, men när tanterna började små skratta, tänkte jag ... jaha dom gillar det så dom får väl rora sig då =) ! Blev sent och jag var trött så jag åkte hem och somnade hehehehe !!

Ja det var typ det =) ja nu blir det tvätta ... och fixa hemma !!
Älskar min mittliv och min baby =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0