Söndag

Gårdagens kväll var helt underbart, vi gick och åt på Brunkullan =) maten kanske inte var så kryddad som man ville ha den, men där fanns ju salt och peppar ! Trevligt umgänge och det var ju länge sedan man träffade Maria =)
Efter vi gick där ifrån , så åkte jag och Per hem till Björn ! Där vi oxå had otroligt kul =) Min ide att åka taxi från Björn till Per var kul, för det är typ 10mins gånende =) hehe

Idag ska vi hjälpa Roger med massa Ikea saker upp till Marias lägenhet , sen undr dagen ska jag åka o bowla med Lunchkrogen och jag känner mig inte så taggad, men det kanske kommer när man väl är där =)
Imorgon är det måndag en, ny vecka =)  Har haft en riktig skön och lugn helg =) och det kanske behövdes så man hinner ladda sig för en ny vecka =)

Skulle åkt upp till pappa idag, mn vi känner att tidn räckte inte till så det får bli nästa söndag =)
Nu ska man chilla lite =) sweeet =) See  ya




Älskar dig pappa =) du är världens bästa papps hihihi, fast du har kort minne =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0