Söndags pyssel

Det är söndag och en skön söndag, igår kom älsklingen hem från lillviken och glad vart jag =) borta en dag och jag saknade honom som tusan =) !!
jobbade igår kväll, blir så små sur på mig själv när man fixar kassan o det inte stämmer , man stirrar sig blind på pappret och blir knäpp .. Det fattdes 54kr och vart dom var har jag ingen aning . Gillar inte när man får det så !
Åkte hem och inväntade att baby skulle komma hem =) Myss på natten och vi pratade hur mycket som helst och om allt hahaha... Han e så underbar på alla viss, och n ängel i mina ögon =)
Idag ställde vi kl på 10 och vi vaknade och myste till kl var 11 =) jag har en underbar känsla i min mage när jag är med Per. Blir så glad och lycklig när jag vet att han vill vara med mig och ingen annan =) Nu tvättas det hemma o snart blir det maten hihihihi.. Och sen blir det slapp o mera mys =) Hoppas alla haft en trevlig valborg och en trevlig helg =)
Det har jag haft =) Måndag imorgon och ny vecka alltså !!

Älskar min familj och min Per =) Livet är bara underbart !!

Pussen på Per <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0