Suck Sverige

Tittar på Hockeyn och är inte alls glad för sverige !! Fan hände med deras spel ?? Som dom spelade i Torsdags var ju helt underbart, det var drag, spel och action !! Tycker mest dom tar det lugnt .. Kanada har fart, dom spelar i ETT !! ..
Kanada 3-1 sverige ... kan sverige ta detta med 13 min kvar ?? Tveksamt men som sakt allt kan hända , vi kan ju alltid hoppas vinner o då blir det match mot ryssland ..
Förutom hockeyn, så har jag o baby myst sen han kom hem, vi fick sova 30min sen ringde mobilerna som attans,, blev Pizza,Folköl,chips ochh Dr. Pepper =) Sjukt gott och sjukt bra mår jag =)
Det känns verkligen när man jobbat två dag plus kvällar , när man inte träffat sin smurf något !
För oftats sover han när man kommer hem !!  Men nu så e snart matchen slut, o jag hoppas på en bra film kanske,, hehehe .. Min älskling finns i sängen där han redan sover =) Så vart det med denna fredagen, men skönt var det.. för jag har verkligen saknat Per denna veckan =)
Imorgon blir det städa och donna underdagen .. På kvällen blir det middag med Svärmor,Roger och Per på någon Restaurang i stan =) Svärmor som får bestämma =) Trevligt att umgås lite för det var ju ett tag sedan man såg dom =)

Nej nu blir det klickelicke för mig !! Fortsatt trevlig Fredag

                   Vem Vinner ??            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0