Sweetis

Åh jag verkligen saknar min baby såå myckt =( !! Vill att han ska komma hem och mysa med mig =) mm hehehe ..
Vad har hänt dessa dagar då , jo i torsdags var baby o jag på banken och det gick bra =) Fan va skönt =) Nu kan man börja leta lägenhet som man vill , åhh jag vill bara flytta in och gossa med älsklingen =)
Efter banken åkte vi hem och piffa till oss, åkte ner till klubben o drack några öl =) Sen vart det hem o mysa mera.. båda var trötta efter arbetsdag !! På lunchkrogn var det  hur mycket folk som helst =) gott !! Men maten tog slut och Krille skämndes . Men så e det Vissa dagar säljer man mer o vissa dagar inte =)
Igår var vi o tvätta BMWen , fan vilket bil alltså =) den e såå grymt snygg . SWEEET ! Blev Duffys med Per o Björn =) Fan va det e gott med mat =) hehehehe.. Sen åkte min gubbe iväg, han for till lillviken och skulle hjälpa till med veden ! Miss you =) Jag åkte till Januska och drack lite, hahahahaha kul som fan hade vi och det finns en video på mig när jag sjunger =) GRYYYYYM jag e ..
Ikväl blir det jobba jobba , känns sådär men får väl gå =) Tack Januska för en trevlig fredag =) Älskar dej o det vet du =)
Min gummsi gummsi !

Ha en trevlig lördag =) SOlen lysser och fan va ja e bra =)

Älskar dej Per, mer för varje dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0