Ush för Migrän !!

Dom som inte har eller haft migrän ..var lycklig !  För migrän e verkligen något jobbigt .. Vaknade upp igår morse ( tisdags ) kände att jag hade små huvdvärks.. men när jag skulle klä på mi kände jag att detta är början på kära migränen som jag brukar få !!!  Åkte till jobb, jobbade men otroligt lugnt.. Men att flyffta och höra alla konstiga ljud är ingen höjdare .
Ringde Jenny o hon hade migrän tabletter..for o hämta dom, tog en innan jag åkte till jobbet på scandic !! Men på vägen dit i bilen kände jag verkligen att jag inte hade någon koll på trafiken... Huvudet slog så mkt, alla däck på alla bilar hörde jag långt in i huvudet ...
Började småt fixa lite i restaurangen men i slowmotion fart !! När jag kände att jag verkligen inte klarar av detta , ser Kocken att jag är blek och darrar om händerna ! I panik ringer han någon som kan ta mitt pass och jag åker hem... Världens längsta bilresa för min del .. fii fan... Hemma o sängen och ajajajajajaj .. kunde inte sova så ont jag hade .. Per fick inte ha Tv eller radio på .. Klockan på vägen åkte ner.. fii fan Ticktack ticktack.. Jävla oväsen alltså .. Mörkt och tyst vart det ..Synd om baby , men det finns inget värre när man inte kan tänka ..för man orkar inte tänka !!

Imorse väckte baby mig för att ge mig alvdon och vatten .. Hade feber under kvällen och imorse .. Sov av o till , tills kl blv halv 3 ... Nu har jag tagit massa olika migrän medeciner som baby köpte.. För jag vågar inte ta dom jenny gav mig igår.. kändes som min kropp inte tålde dom !! Hur mår jag då ?? Joo ont i huvudet , slut i kroppen ... Blir hemma imorgon oxå för säkerhetens skull, så det inte slår på igen ...
Nu ska jag mysa ner mig i sängen med världens bästa pojkvän =) Älskar dig mest på denna jord och det vet han =)

                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0