Doftar pepparkakor

Japp det gör det :) Becca har köpt massaor av pepparkakor .. 2 st glögg till min älskling och så har jag typ bara lite lite lite små pyntat :) Inget mycket bara så där lite .. förstår inte varför jag har fått denna flipen för jag e inte den tjejen som brukar göra sånt :) Hahaha men kanske börjar bli ändring på det .. wieee !!
Nu inväntar jag att min älskling ska komma hem och bara mysa ner sig i soffan och senare kanske börja med maten :) Idag blir det lax ,potatis och sallad .. Mummmmms det kommer bli så gottis !

Bild på pepparkakshuset skua jag lägga in sen när jag får en riktig bra bil och när allt är klart :)
Nu kaffe och pepparkakor för mig :) och medecinen !
Börjar undra när dom på sjukan ska ringa så jag kan få en tid där och stödet till min arm :S ska det verkligen ta så lång tid.. typ en vecka imorgon ju !! jaja får väl ringa läkaren och fråga vad som händer ...

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0