Glader

Man är ju lycklig på alla sätt :) Bor ihop med världens bästa kille som jag bara älskar mer och mer för varje dag =) Han får mitt lende att bara bli större !
I Lördags skulle vi kolla på film och mysa, men så blev det ju inte :) Nepp, vi skulle vila en stund och sen skulle vi kolla på film.. men vårt vilande från 19-20 blev från 19 till 01:52 hihihihi då vaknade vi till av att grannen bestämnde sig för att della sin höga musik med alla andra grannar som ligger och sover.. men tur att man var tröttis för vi mutrade till och små sura för en stund .. sen somnade vi om :) hihihi.. Men när baby gick upp kl 5 för att åka iväg på älgjakt så var han ju ingen trött och när jag skulle til jobb var jag ingen trött heller :) Så vår sömn blev lång och mycket skön !!

I veckan som kommer blir det jobb jobb jobb =) Sen till helgen blir det skoter utbildning .. hela helgen :) Ska bli kul att få ta det ( om jag nu fixar det ) För att köra skoter e juuu fan kul :) Tack vare baby som jag fick det roliga i mitt vinterhjärta hahahahaha
Men nu ska vi mysa i soffan och sen blir det nanna kudde.. börjar kl 06 imorgon :)

Älskar min familj och min underbara sambo Per <3<3<3<3

Puusen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0