God morgon

En tidig morgon kliver jag upp :) lika bra ! Vill ju inte sova bort dagarna .. blir ju trist till sist och sen har jag problem att somna på kvällarna !!
Idag har jag ringt till handtimet och hoppas att dom ringer upp snart .. så jag vet hur det blir ??
Ska man vara sjukskriven utan att få hjälp med handen .. hmm tycker inte det !
Ska hoppa in i duschen nu och fixa till mig , sen ska jag ringa kusin Jesscia och se om hon e vaken och åka o dricka upp allt hennes kaffe ;) hihihi !
Åker till jobbet vid halv 2 och träffar arbets kamrater och min chef :) jag saknar mitt jobb !!

Annars har jag inget mer planerat .. får väl se vad som händer ! Igår kväll bakade vi kanelbullar ,eller per gjorde det mesta ..jag stog o titta på .. Och MUMS vad goda dom blev :) hahaha jag åt 2 och per åt 6 :) han e ju för söt <3

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0