Godmorgon

eller kanske är det god eftermiddag .. vilket som !! jag har iallafall börjat dagen med att äta riktig frukost :)
* Gröt
* En Banan
* Så klart kaffe
* Medecinen of cours ;)

Nu så ska ja försöka planera in denna dagen så gott det går.. Inget vidare väder ute med det får ju inte stoppa denna beccisen :) Ska inhandla klart till pepparkakshuset .. Igår kom jag på att min underbara sambo nafsade på huset lite gran hehehehehehe.. får får ju hoppas det står där ett tag till innan halva huset är borta :) Sötisen !
Efter min inhandling blir det inredning på pepparkakshuset fast på utsidan så klart ...

Sen blir det middags time när hjärtat kommit hem osh sen en sväng till svärmor och sno recept :)

Gick upp kl 6 imorse och ville verkligen klä på mig o gå till jobb :) Men det gick sig inte .. snyft
Men nu har jag o älskling planerat in lite saker för mig under denna veckan så jag inte blir helt rastlös :) Känns ju skönt .. Och sen kommer pappsen och min farbror förbi en sväng imorgon efter pappsens operation i handen =) Ska bli oligt ;)

Bjuer på en bild så ni har något att titta på :)
Älskar dig Per... uppskattar att få dela mitt liv med dig <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0