Kusiner :)

Men guuuud vad man har saknat dessa kusiner :) Träffade 4 av de 7 som jag har på mammas sida idag och skit vad det väcker barndoms minnen :) Roliga sådana som man bara kan skartta till i timmar ! Klart saknade jag kusin Tommy <3 han bor i skåne men det kommer en dag jag får umgås och krama om han oxå =) ..
Vart med jessica,Tobbe,Kikki,Lizette och Tobbes tjej Malin :) Kul att man kan få se och kanske börja umgås med släkten igen :) Trevliga timmar iallafall ! Åkte till spritbanken och köpte 2 vinare ;) Sen blev det sova 1½ timme med hjärtat mitt sen vart vi pigg som tusan och beslöt att dra o hyra en film plus beställa kebab :) Men fyy fan va nyttiga vi är *NOT* hihihihi .. Äh gilla mig för den jag är och det görs :)

Nu sitter vi hos The B och bara softar lugnt :) små trött kanske lite men denna fredagen har bara varit helt kanon =) .. Imorgon blir det en sväng till Kikki och ta en öl och bara umgås och skratta tills tårarna rinner och pajar mascaran helt ;) Hoppas jag får igång min kamera . kanske kan bli bilder på köpet :)

Men nu ska jag vara trevlig och umgås med dessa gubbar :) LOL

Kramen
Mitt liv är ju bara helt underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0