Morgon !

Idag har jag värk i hand och armen :( Verkligen inget rolig då vänster handen är på upp lärning och har redan blåmärken på fingrarna .. tror för mycket jobb för den lilla hehehe !
Men tar mig en kopp kaffe och försöker ta mig igenom smärtan :) Pappsen kommer förbi en sväng idag med farbror Micke ! Ska bli trevlig , sen blir det maskin bakeri ;) var och lånade den hos svärmor så länge hon e utomlands och gottar sig :)
Annars händer det inte så mycket mer idag .. otroligt trist väder ute så det blir ingen promenad i Texas inte !!
Ikväll är det Arga Snickaren som gäller och efter det Efterlyst :) 2 favorit program hos mig ..

Per blev väldigt nöjd med pepparkakshuset och tyckte det såg snyggt ut för att vara första gången jag gjort det :) Alltså helt klart Godkänd :) *ler* Inte dåligt det för en skåning som inte har några som helst bakintressen sen innan :) Men man måste kanske börja lära sig lite .. ifall det kommer en Minime Näsström en dag :D hihihihihi

Nej nu blir det påfyllning av kaffe och en tur cig :)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehehehe

2009-11-25 @ 09:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0