Ny vecka

helgen för mig har varit helt kanon . då jag har fått umgås med mina kusiner :) Kikki är den kusinen jag inte har träffat på år och dagar så att få umgås med henne var riktigt kulit !
På lördagkväll var jag hemma hos Kikki och umgick med Henne,hennes man ,Lizette, Tobbe och hans flickvän malin. Mycket skratt och ont i magen :) Hel lyckad kväll tycker ju jag :)

Sönadegn var både jag o älsklingen lite bakis och det slutade med att vi sov bort hela dagen :) hahaha vi missade tvättstugan, diskning och städning :( .. så gissa om jag har att göra idag !
Händer i veckan har jag ingen stor koll på , ska på sjukan på onsdag och få sjukgymnastik för handen ( tror jag iallafall ) Sen längtar jag sjukt mycket till mitt jobb.. jag ser verkligen inget roligt med att bara gå hemma och inte göra något på det visset som man kan sätta sig sen och känna att idag har jag varit duktig :) så därför lääääääääääääääängtar jag tillbax till jobbet :)
Snart är det Jule tid och nyår tid :) Och jag o hjärtat mitt firar 1år tillsammans . vilket är helt underbart <3
Älskar min Per så sjukt mycket och han får mig verkligen att må bra :)

Nu blir det dricka upp kaffet och se om man ska sova en stund till eller komma igång här hemma :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0