Livet !

Fick veta för en stund sedan att en väninna till mig hade tagit livet av sig :( .. Blir så ledsen, när man inte kunde förstå att inne i henne mådde hon så dåligt ! Att man inte kunde se det. Tyvärr så kan man inget göra, då vi inte kände varandra jätte mycket el umgick så mycket .
Jag förstår inte hur man kan ha det modet att ha tankar på att ta sitt liv, att göra det omöjliga till det möjliga ? Varför har man dom tankarna i sitt huvud överhuvudtaget ? Man mår dåligt under vissa perioder, långa som korta. Och att en männsika , kan tänka att ta sitt liv, och genomföra det..måste verkligen vara tungt att göra !
Hur går tankarna dom sista timmarna,minuterna och sekunderna ! Hur ,vad tänker man ? Hur tänker man , tänker man något på sin familj som kommer bli lidande, på sin partner ? Hennes man hittade henne i sitt hem, hur mår han, anklagar han sig själv nu ? Usch ,det går så mycket tankar i huvudet !! Kan som inte förstå ,kan inte sätta mig i det !
vad jag vet, är när någon går bort så hä,r dras massa minnen upp, Vänner som gått bort, mamma min som dog !
Allt blir som en röra i huvudet .. Men man måste tänka fram och inte bak ... annars står man stil i en värd man inte ens lever i ! Hjärtat känns krosat, man vill bara dra tillbaks tiden och hämta hem , vänner och mamma min till detta året som jag lever i .. Så dom får se vad jag gör och upplever ! Men det går inte, och innerst inne vet jag det.. Men att drömma och ha tankar är vad som gör en starkare för varje dag :)
Man måste ta vara på det man har i dag och vara lycklig att man mår bra, har det bra och tryggt . 

Så Marie, sov så gott .. Du kommer vara saknad varje dag . <3





-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sitter hemma i soffan och myser just nu med mig själv , då hjärtat gick till Björn ! Hade ingen ork att gå och sen gå hem ,när det regnar ner från himlen :) så jag stannade hemma ! Igår var Anna N, Anna Å här hos oss, dom fick äta tapas , med vitlöks bröd =) Gott var det , men mest nöjd var någ min älskling som var så hungrig, men fick vänta tills Anna Å kom =) hahaha, så det toh inte lång tid tills hans tallrik var full med mat =) Älsklingen min <3 Anna N gick hem efter en stund då hon skulle få besök och jobba dagen efter ! 
Själv drog Anna Å och jag ut och titta till stan =) Började med Cap K , blev en öl där och sen vidare till de mest skrivandet Olearys , blev en öl där och vi kollade runt lite hur dom hade byggt om .. Såg rätt så bra ut, men vad som fattades var ju ett dans golv :( synd synd .. så just därför fick dom lite minus poäng från mig !
Vi tog dom sista stegen till G3 , där det alltid och oftast är mycket folk , kanske för mycket folk, men dom har 3 dans golv,som man kan välja mellan musiken man vill höra.. Så vi tralade runder och drack en öl då o då =) 
Mycket mycket trevlig kväll, tog sen taxi hem och somnade ganska fort hihihihihi =) Trött och lite full gör susen när man kommer hem efter en fredags kväll =) 
Imorgon söndag, och inget planerat =) tycker om när det e så hehehehe ! Blir bara slappa med min älskling och bara känna att man har det riktigt bra ! 

Älskar dig Per , min sötnosis =)

 

Kram / Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0