Lever !

Må jag vara usel på att blogga, men jag har verkligen tappat stinget på detta :( hehe ! Men när gubbens kompis, ringer och frågar om vi lever, undrar man varför ? Jo , per är knappt på Msn och det var hundra år sedan jag skrev på bloggen :) Så då är det bara sätta sig vid datorn och skriva av sig på bloggen :) Så Björn kan känna sig lugn i stockholm !

Man är så trött efter arbetet och specielt efter den goda maten som Per gör på kvällen :) Vi har slutat äta potatis , pasta, och sånt .. utan äter mer sallad och grönsaker ! Det går väl bra, om man inte räknar med fusken av att äta god glass :) hihihi. Men man ska väl inte sluta med allt det goda ? Nopp säger vi !!
I veckan har jag tänkt mycket på varför mysbyxor inte kan vara inne helt. Man kan gå med dom på krogen och se snygg ut, på jobbet , på bio eller på restaurangen ? Tycker mysbyxor ska vara ett måste :) Är ju så jäkla härligt att trava runder i och man sliper gå i dom tajta jeansen och bara känna sig instängd :) Leve Mysbyxor.
På jobbet , går det undan .. massa minus tider, kanske 12timmar.. men jag försöker arbeta in dom plus att jag ska jobba extra på måndag och fredag nästa vecka, så det kommer gå bara bra =)
Nästa helg är det Halloween och jag LÄNGTAR . Då blir det lördags kväll med flickorna .. Party all over !
Nu till helgen jobbar jag lördagen, och om vi inte åker till lillviken har jag frågat Per om han inte kan höra med Björn om vi kan gå och ta en öl på krogen , kanske äta lite .. Kanske Björn och Mia vill om Mia vill vara med Björn och Björn vill vara Mia ;) ... Du kan ju höra av dig Björn :) Ajt !!

Nu blir det glass och kanske en dusch så man inte luktar usch :) Som sakt fredag imorgon ! Sånt gillar vi
Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0