Hösten är här !

Är det bara jag som märker att hösten är här ? Det märks mycket på folk oxå , folk e nere, gnäller och bara är öööö .... varför blir människor på ett helt annat sätt när hösten e på väg en när det är sommar tider ?? Ibland stänger jag bara av mig, för jag orkar inte lyssna längre !
Men någ om det , jag har haft en bra helg :) Handlat och fixat och bara haft det bra !!

Måndag idag och varit på jobbet :) Kom hem och gick ut en sväng, men blev dok ingen lång runda då stormen har kommit hit ! Så blev bara en sväng om lugnvik, sen fort fort hem igen innan man blåste iväg :)
Ska snart hämta gubben min, sen blir det mat :) Vårrullar , coscos mixtrat med sallad :) Och hemgjord curry såsis =)
kanoners va det ska bli gott =)

Men nu blir det kaffe :)

Kramis !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0