Lagom är bra !

Åh jag hade så mycket i tankarna jag ville skriva av mig, men så fort jag loggade in här så puff så försvann det ! Söööökis ;)
Men men , är ju här nu så lika bra att göra ett inlägg nu . Skulle på möte kl 14 på jobbet, åkte till scandic i god tid och när jag ser Jenny stressad för hennes buss skulle gå snart , undrade jag varför hon skulle hem när mötet skulle börja (då) om en kvart ?? Hon bara : vilket möte ?? Hmm det som är idag , säger jag ! Hon bara nej nej nej becca, det är för restaurangen o frukosten :) .. vi har på torsdag !
Hmm Och suck !! hade jag vetat detta kunde jag åkt till min papps igår kväll och varit där tills idag .. Kul att man e en brud som tydligen inte kan läsa ett papper rätt !! jaja den dagen blev ju så mkt stress, för att man inte ville göra något specielt för att inte komma försent till mötet ! Så sorry papps, vi får väl bestämma en ny dag du o jag .. hihihihi !
Fick in en tid på tvätten, så foxade o fixade med det istället :) känns underbart att ha ny tvättade kläder och så luktar det såååå gott om dom ;) .. Måndag och det e snart lördag , snart snart .. då kommer min älskling hem LOOOL .. happy me <3
Ingen älg fick dom idag :( kanske bättre tur imorgon , men dom fick ju iallafall sol :) bättre det en regn och rusk !

Hmm mer då , jopp hängt upp tavlor ( kanske inte så intressant) men det kom upp ! Hahaha

Just nu känns det otroligt tomt och tyst hemma , jag saknar min per så mycket att det knappt går att förklara :(
men när han kommer hem blir det .. stora BAMSE kramen och många många pussar och mys :) :)

Min kära kusin som bor i malmö, måste bara säga att jag är så stolt att vara din kusin :) din energi o kraft är helt otroligt , super stolt över dig kusse .. Läs hans blogg .. www.tommytott.blogg.se ..

Imorgon är det jobb och jobb =) bara bra att få göra något , annars bli veckan så lång !
Kaffet kallar på mig =) sluuurp sluuurp !

Älskar Dig Per <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0