Mår Gott

Hej alla glada få läsare =) Hahahaha !!

Hur läget med er alla ? Själv är allt bara bra , jag mår så jäkla bra , inte någ för att det är lill-lördag idag, Utan för att jag har varit hos svärmor och ätit god mat, haft det bra på jobbet, en pappa som e MIN pappa =) Och så klart har jag ju min stora kärlek i mitt liv =) Per Per Per .. Min pussis !!
Imorgon är det Torsdag alltså ni som inte visste en dag innan fredag =) hehehe .. På fredag blir det någ en fredags kväll med januska och om det nu blir så kommer vi fixa lite tappas och små tugga och bara må gott hemma hos mig =) Sen får vi se om vi gör en gå runda i stan på kvällen , mest för att se vad det är för folk som befinner sig ute ! Annars händer väl inte så mycket mer , vad jag vet =) Men man ska ju aldrig säga aldrig ;)

Gubben min har varit sjuk i 2 dagar och ÄTIT mycket mycket glass, så jag tror han börjar bli bättre nu =) , Vi köpte ju 3 paketer med olika glassar och ett paket med 6 glassar är faktiskt slut nu =) .. Men det sägs ju att glass ska man äta när man e sjuk och har ont i halsen =) Och han har någ lyssnat extra mycket på det !!! Gotte grisen ;)
Hösten är ju på väg, man känner,ser och vill inte känna och se det =( Bläää för kallt och blåsten !! Vill ha sol och 25grader varmt =) SOL SOL SOL BAD BAD BAD ... Me like soooo much :)

Ikväll blir det mys på högsta topp =) Vi ska titta på True Blood kl 22, men först efterlyst , för att vara säker på att jag o per inte e efterlysta :) LEEEEEEEEEEER !! hihihihihihihi

Älskar dig min sol =) Så mycket <3

Love me ... 4 me !!

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0