Mindre Trevligt

Ja det är verkligen mindre trevligt när HSB ringer och inte är såå happy att det varit kaos i min lägenhet som jag har hyrt ut i 2:a hand :( .. Det var bara att lyssna på vad dom hade och säga och verkligen ta till sig !! Har aldrig haft en prick och vill dock inte ha en, då man inte själv bor där .
Efter dom dåliga nyheterna var det ju bara ringa männsikan som bor där och förklara att detta accepterar inte jag och att hon har 3 månader på sig att hitta nytt :( .. Tycker sånt e tråkigt , när man e snäll och ställer upp för folk som pluggar i stan och inte vill åka långa bussfärder osv osv !!
Men nu har jag bestämmt mig och det blir ingen mer uthyrning i 2:a hand, utan nu säljer jag lägenheten istället .
Vart mycket besviken då jag var in i lägenheten och det inte var så rent :( Plus garderoben var i sönder ! Sånt gillar inte beccaline tyvärr !!! Någ om detta !!!

Annars har jag haft en underbar dag :) .. Jobbat och haft mig, var en sväng på stan med januska :) , sen Hem och diska och dammsuga :)  körde o hämta gubben min, ätit god mat och promenerat i texas ( lugnvik ) hehehehe
Nu ska iallafall gubben få massage sen blir det duschen för mig !!

back to work Imorgon =) Okeeeeeeeeeeeej ;)

Älskar dig Per , mer en ord kan beskriva <3 LOve Love love youuuu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0