Nörden = Me

Japp , dåså !!! Dagen har varit helt okej :) jobbat och jobbat som det kanske heter , sen får jag till gubbens jobb och satte mig i en massage stol i 15min :) fiiiii fan vad härligt det var rent ut sakt ;) hehehehe.. passa på att titta lite på inredning osv , tills vi flyttar till 4:an ... åhh så mycket tankar o funderingar om hur man ska göra, hur det ska se ut ( hahaha , typ 60 nya varje dag ) Men så e det , bevisar ju bara att hjärnan min e på hög varv :) LOL

Blev middag hos kära svärmor :) Mycket prat och mycket mat i magen . muuuumsi !! Imorgon blir det hem till moffa och stycka Lamm :S Första gången man ska vara med på detta, men som jag sa till Baby, må ju fan lära mig nu när man bor här uppe :) hahahahah ! Kankse ska bli by Kvinna senare :) mouhahahaha åhhh gud om ni bara såg min bild i huvudet .. Synd om lilla mig !!!
Ikväll blir det inte så mycket annat gjort .. Vi sitter just nu vid vars en dator och KÖR PÅ FULLT ALLVAR :) att vi är Onsdags NÖRDAR :) ... men ibland gillar vi det oxå :)

Kingelinge :)

Så här ser en Becca ut innan i tiden, ska ju försöka gå ner till den härliga snygga vikten igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0