Tomt utan dig

Det är så tomt utan min älskling :( .. det är så tyst och ingen Per som tänder ljusen och myser med mig i soffan .. Jag saknar dig så otroligt mycket , fast det bara gott 1 dag hihihi..
Igår kväll var jag med januska underkvällen, sen blev det utgång men jennie och madonna =) mycket trevligt, mindre trevligt i morse då man kände huvudet inte ville som jag ville =) och självklart att när man försöker vila, då e det sms som kommer och det ringer hela tiden =) Lika bra att strunta i sovandet o kliva upp och kanske förska bli som människa igen =) Underbart hehehe
Har diskat upp och handlat godis,chips och dip för kvällen =) Jobb imorgon då e det ingen bra att vara bakis =)
Per min älskling han e på älg jakt i en vecka o kommer inte hem från på lördag nästa helg , så jag får allt ha tålamod och tänka och sakna honom enormt mycket =) .. Han var oxå bakis imorse,så jag var ju inte ensam hehehe...
Åh jag e verkligen så kär o så underbart lycklig att ord kan inte beskriva hur mycket =) denna killen är mitt allt , mina drömmar , mitt verkliga liv och självklart mina stunder o dagar =) <3 sååå kääär hihihihi

Man mår ju som bäst när man känner att han känner lika dant , fast han inte vissar det som jag gör ( säger han) men jag ser och känner att han gör det, hans ögon e mina hans smile e mitt =) hans hjärta är guld .. Jag har värdens bästa pojkvän =) Japp så e det !

Nu blir det sängen o glo på Tv, plus att vänta tills kvällen kommer då han ringer innan bedtime =)

Puss på dig älskling .. du är otrolig


Kommentarer
Postat av: Tommy

Fint skrivet..



Läs min blogg och kommentera, har skrivit om hur jag kom ut som homosexuell.



Kram Kusse!

2009-09-14 @ 13:50:06
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0