Blogg liv blogg liv :)

Hahahaha jaaa det här med att blogg varje dag är ju inte min grej :) så jag får ju hålla med min kära kusin kikki och säga äh jag skriver när jag pallar :) mouhahaha !!

Jag jobbar och står i :) Lever mitt liv helt underbart och är galet kär i min älskade sambo <3 Trivs som fisken här uppe och inga planer på att flytta någotnstans någonstans :) hihihi...
På Torsdag då e det exakt 1 VECKA KVAR tills min gose gumms Tessan kommer upp hit :) shoohooo .. Hoppas kylan håller sig på -5 någonstans där så man kan hitta på något om dagarna :)
Ska bli loligt att hon kommer iallafall !!

Nu sitter jag o väntar på att kl ska bli 16 så jag kan hämta min Per , vi ska åka o kolla på hjälm till mig :) vill ha som min älskling har .. tycker det ser coolt ut :) Hihihihi .. Men min älskling ser alltis snygg ut ;) Läckert :)
Mums på honom !!

Nej nu blir det inget mer, men ni vet att jag lever hahahahahaha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0