Vill som friska upp bloggen !

Jag tror det går bättre för mig om jag kanske får friska upp bloggen lite ..typ med färg och nya bilder :) Så jag ska snart fråga en annan bloggare om hon vill hjälpa mig igen :)
Men förutom det så är livet bra härligt ... jag jobbar och verkligen stor trivs där :) tycker det är skönt att alla är på en o samma sida .. glada och bara vill se resultat av det vi gör !
Mycket oxå att man har en bra chef som finns där för en :) som lyssnar och skrattar,gråter och bara är helt jäkla GO :) Tack Marie för att du är den bästa chefen och så otrolig :)

Lördag idag och jag ska snart Jobba :) Gubben min har åkt på skoter tura med grabbarna och jag är mycket AVIS ... inte för att han är med grabbarna utan att han kör skoter och inte jag :)
Men om vi får som vi vill så kanske det blir skoter i Lillviken nästa helg ...om det är plus grader så att säga :)

Pappsen var hos mig igår och fixade min dator och jag får ju säga att den går super mycket snabbare nu :)
Tack pappsen <3

SAKNAR min Tessan som var här uppe förra helgen :) min gose gumma.. hade otroligt roligt med henne :)
men nu ska jag klä på mig och fara snart :) vi börjar jobbar dagen med lunch ..VIllket vi gillar *fniss*

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hej gjärtat hoppas att det gått bra för dej idag

puss o kram

2010-02-27 @ 13:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0