Det var inte igår jag bloggade :)

Nopp det var det inte, har inte haftlust eller tiden om man säger så :) Men nu så skriver vi av oss lite !!

Kärleken blir bara mer och mer för min älskling Per :) helt underbart att känna så här hihi <3
På jobbet går det bara bra , jobar och har mig så att säga :)
I fredags 15/1 vart det bara att vi skulle till ib och förfesta och sen ner till City och käka mat :)
men fy va kul vi hade från kl 16 tills man åkte hem skrattade jag hela tiden :) vilka arbetskamrater man har :) dom e helt underbara .. Marie Olsson min chef var med ut och hon firade vi om och om igen hehehe ;) hon som jag hade lika kul :) mycket skratt och mycket öl *fniss*

lördags morgon var man inte så pigg hehehehe men det var det värt :) Jobbade i sega 3 timmar sen sov jag bort typ halva dagen mouhahaha :)
Nu på lördag ska vi på 40år fest jag och hjärtat mitt där vi ska vara bananer :) hahaha ska bli så kul att se hur vi kommer se ut :) vi kommer skratta åt varandra mest hehehehehe :)

Min barndoms kompis Tessan :) Hon har bokat flyg upp hit och kommer den 18 februari , JIPPIIIIII :) Längtar så tills hon kommer up :) då blir det skånska till maxis ;) heeellll yeee !!

Snart kommer pappsen :) Så jag bjuder på lite bilder sen i fredags :) mer bilder hittar ni på FB :)
Älskar dig Per , du får mitt hjärta att slå av lycka <3

 

 

 

HAHAHAHAHA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0